Wydawca treści Wydawca treści

Schemat organizacyjny Nadleśnictwa Łobez

 

Strukturę organizacyjną nadleśnictwa stanowią:

  1. Biuro nadleśnictwa, składające się z:
  1. Działu Gospodarki Leśnej (ZG), kierowanego przez zastępcę nadleśniczego (Z)                  – dalej kierownik Działu ZG, w ramach którego funkcjonują dwa zespoły:
  1. zespół ds. gospodarki drewnem (ZG.D)
  2. zespół ds. zagospodarowania lasu (ZG.Z)
  1. Działu Finansowo-Księgowego (KF), kierowanego przez głównego księgowego (K)     – dalej kierownik Działu KF;
  2. Działu Administracyjno-Gospodarczego (SA), kierowanego przez sekretarza nadleśnictwa (S) – dalej kierownik Działu SA;
  3. Posterunku Straży Leśnej (NS), kierowanego przez starszego strażnika leśnego pełniącego funkcję komendanta posterunku (NS1);
  4. Samodzielnych stanowisk pracy:
  1. inżynier nadzoru (NN) – stanowisko wieloosobowe,
  2. administrator systemu informatycznego (NA),
  3. stanowisko ds. pracowniczych (NK),
  4. stanowisko ds. stanu posiadania i ochrony przyrody (NP),
  1. Leśnictwo (ZL), kierowane przez leśniczego (L);
  2. Gospodarstwo szkółkarskie (ZS), kierowane przez leśniczego szkółkarza (LS).

 

 

 

Poniższa grafika przedstawia Schemat organizacyjny Nadleśnictwa Łobez:

 


Najnowsze aktualności Najnowsze aktualności

Powrót

Narada pokontrolna 05.01.2018

Narada pokontrolna 05.01.2018

W dniu 05.01.2018 odbyła się narada pokontrolna dotycząca kontroli okresowej Nadleśnictwa Łobez zakończonej w 2017 roku.

W dniu 05.01.2018 odbyła się narada pokontrolna dotycząca kontroli okresowej Nadleśnictwa Łobez zakończonej w 2017 roku.

W naradzie bardzo licznie uczestniczyli przedstawiciele Nadleśnictwa Łobez oraz przedstawiciele RDLP w Szczecinie.

Regionalną Dyrekcje Lasów Państwowych reprezentował Z-ca Dyrektora ds. Ekonomicznych oraz Naczelnicy Wydziału Kontroli i Audytu Wew. Wydziału Administracji. Podczas narady omówiono wyniki kontroli okresowej Nadleśnictwa. Narada zakończyła się uroczystym obiadem.