Asset Publisher
Schemat organizacyjny Nadleśnictwa Łobez
Strukturę organizacyjną nadleśnictwa stanowią:
- Biuro nadleśnictwa, składające się z:
- Działu Gospodarki Leśnej (ZG), kierowanego przez zastępcę nadleśniczego (Z) – dalej kierownik Działu ZG, w ramach którego funkcjonują dwa zespoły:
- zespół ds. gospodarki drewnem (ZG.D)
- zespół ds. zagospodarowania lasu (ZG.Z)
- Działu Finansowo-Księgowego (KF), kierowanego przez głównego księgowego (K) – dalej kierownik Działu KF;
- Działu Administracyjno-Gospodarczego (SA), kierowanego przez sekretarza nadleśnictwa (S) – dalej kierownik Działu SA;
- Posterunku Straży Leśnej (NS), kierowanego przez starszego strażnika leśnego pełniącego funkcję komendanta posterunku (NS1);
- Samodzielnych stanowisk pracy:
- inżynier nadzoru (NN) – stanowisko wieloosobowe,
- administrator systemu informatycznego (NA),
- stanowisko ds. pracowniczych (NK),
- stanowisko ds. stanu posiadania i ochrony przyrody (NP),
- Leśnictwo (ZL), kierowane przez leśniczego (L);
- Gospodarstwo szkółkarskie (ZS), kierowane przez leśniczego szkółkarza (LS).
Poniższa grafika przedstawia Schemat organizacyjny Nadleśnictwa Łobez:
Asset Publisher
Narada pokontrolna 05.01.2018
Narada pokontrolna 05.01.2018
W dniu 05.01.2018 odbyła się narada pokontrolna dotycząca kontroli okresowej Nadleśnictwa Łobez zakończonej w 2017 roku.
W dniu 05.01.2018 odbyła się narada pokontrolna dotycząca kontroli okresowej Nadleśnictwa Łobez zakończonej w 2017 roku.
W naradzie bardzo licznie uczestniczyli przedstawiciele Nadleśnictwa Łobez oraz przedstawiciele RDLP w Szczecinie.
Regionalną Dyrekcje Lasów Państwowych reprezentował Z-ca Dyrektora ds. Ekonomicznych oraz Naczelnicy Wydziału Kontroli i Audytu Wew. Wydziału Administracji. Podczas narady omówiono wyniki kontroli okresowej Nadleśnictwa. Narada zakończyła się uroczystym obiadem.